Afsluiting dansseizoen rolstoeldansen

Donderdag 29 juni stond onze dansles in het teken van het inluiden van de zomervakantie. Geen dansen, maar een gezellig samenzijn om een bijzonder seizoen af te sluiten.

Rond de klok van 18:45 uur werden we in Blitterswijck verwacht voor een avond met een Italiaans tintje. Sinds kort heeft een nieuw Italiaans restaurant zijn deuren geopend in Blitterswijck en wij konden hier vanavond mooi gebruik van maken. Ondanks dat er ook friet en snacks op de menukaart stonden, werd er toch door iedereen gekozen voor een lekkere pizza of lasagne, dit alles werd vers bereid door een Italiaanse pizzabakker in een hout gestookte steenoven. Na het hoofdgerecht konden we nog genieten van een nagerecht. De een koos voor een ijs met saus, de ander voor een voorverpakt ijs of koffie naar keuze, maar allemaal even lekker.

Bij de afsluiting van het seizoen op de slotavond, is het binnen de groep een gebruik om iemand in het zonnetje te zetten. Dit keer waren de mooie zonnebloemen voor Hennie Hendriks, die gezellig op onze uitnodiging, deze avond aangeschoven was. Dit voor al zijn werk voor de groep Roll for Fun

het afgelopen jaar, hij staat altijd klaar voor de groep, een echte vriend. Daarnaast ontving Els uit handen van Riet een mooie bos anthuriums voor haar inzet van het afgelopen jaar. En zoals inmiddels traditie ontving iedereen uit handen van Sabrina een certificaat en van Els een bijbehorend aardbeientasje, doelend op de actie van het Jan Linders Fonds, waarbij we aardbeien hebben

verkocht voor de rolstoeldansgroep.

Het dansseizoen en deze gezellige avond werden zo mooi afgesloten. We gaan nu genieten van een welverdiende zomervakantie en ons opmaken voor een nieuw dansseizoen met hopelijk weer net zoveel mooie momenten en weer de inzet van allen. We gaan zeker nog voor de tweede periode van de actie bij Jan Linders, die nog tot 1 januari 2017 loopt.

Wij wensen iedereen een hele fijne en zonnige vakantie toe, geniet ervan en tot 7 september bij een nieuw begin van het dansseizoen!

Groetjes Els en Sabrina